Nettavisen Liernett ble utgitt av selskapet Liernett DA fra 1. januar 2003 til 31. desember 2012.

Liernetts rikholdige arkiv blir fra 2014 tilgjengeliggjort og driftet av Sylling Hardcode v/ Svend Asbjørn Sylling.

Redaktør:

Daglig leder:

Redaksjon og administrasjon:

Klart for ny suksess

Styret for Jordbæreventyret samlet de frivillige for den siste informasjonen i aulaen ved Sylling skole i kveld.

Det var godt humør blant styremedlemmene like før aulaen ble fylt av den store staben av alle de dugnadsvillige som var møtt frem for å få praktisk informasjon.

Festivalsjef FredrikTrollsrud (bak på bildet) er ny festivalsjef i år, men har vært med helt siden starten for fire år siden. Vigdis Lothe Sætha er ansvarlig for Trollskogen og Prinsessekåringen på Svangstrand. Richard Thorsrud er servicesjef (ansvar for, blant annet, busstransport og sikkerhet), Roar Bogerud og Tore Frogner er ansvarlige for aktivitetene på Svangstrand.

- Vi er godt fornøyd om vi får 5000 besøkende som i fjor, sier Trolsrud. - Det har vært en jevn økning siden starten i 2008. Han mener at de har kapasitet til å ta i mot 6000-7000 også.

I kveld var det også utdeling av T-skjorter før gruppelederne ble samlet til viktige drøftinger.

I informasjonen til de frivillige uttrykker styret i JordbærEventyret en takk til lag og forening som er med på å gjøre bygdas store fellesdugnad mulig å gjennomføre.

«JordbærEventyret har gitt mye tilbake til lokalsamfunnet gjennom alle de fire årene festivalen har vært arrangert. Ikke bare i form av penger, men også andre verdier som samhold og eventyrlig glede. Det er en ære å få jobbe sammen med så mange positive mennesker og se at vi i felleskap lykkes med et slikt stort prosjekt. JordbærEventyret er av og for Sylling!», skriver styreleder Fredrik B. Trolsrud.

To nye elementer

Det ønskes fokus på at det blide og serviceinnstilte dugnadsapparatet skal fremstå som samlet, profesjonelt og godt synlige på festivaldagen. Derfor vil alle frivillige som jobber dugnad for JordbærEventyret denne dagen bruke festival-t-skjortene.

Filosofien bak Jordbæreventyret er at det ikke skal drives markedsføring eller reklame inne på festivalområdet, ei heller for de lag ogforeninger dere representerer. Dette er noe som publikum har verdsatt stort. Men det kan lages mindre plakater etter behov ved salg.

Forrige artikkel:Liung tatt som hovedmann bak stort dekktyveriNeste artikkel:Tatt i 149 km/t

Flere artikler

© 2017 Sylling Hardcode

Nytt fra Sylling Hardcode nå: cpm.wiki