Nettavisen Liernett ble utgitt av selskapet Liernett DA fra 1. januar 2003 til 31. desember 2012.

Liernetts rikholdige arkiv blir fra 2014 tilgjengeliggjort og driftet av Sylling Hardcode v/ Svend Asbjørn Sylling.

Redaktør:

Daglig leder:

Redaksjon og administrasjon:

longLasting: 3cc233650217a425755d3de7811addf9

Lier kommune svarer godt

Lier kommer på tredjeplass, bare slått av Bærum og Drammen, i en landsomfattende undersøkelse av håndtering av henvendelser fra publikum.

Det er viktig å merke seg at dette er en test av hvor flinke kommunene er til å svare på vanlige spørsmål fra innbyggerne. - Testen sier ikke noe om kvaliteten på tjenestene, presiserer Forbrukerrådet, som står bak undersøkelsen.

Kommunene er bedømt etter evnen til å håndtere henvendelser i kategoriene: Internett, chat, telefon og e-post.

Selv om Lier kommune tydeligvis ikke chatter med innbyggerne, kommer kommunen likevel ut på en tredjeplass. Det skyldes blant annet god evne til å sørge for at det ikke bare ble gitt svar, men også hjelp videre.

- Denne kommunetesten er foretatt idet nyvalgte kommunepolitikere inntar rådhus i by og bygd. Forbrukerrådet oppfordrer politikerne til å sette kommunikasjon og service høyt på agendaen i kommende fireårsperiode, sier Terje Kili som er ansvarlig for offentlige tjenester hos Forbrukerrådet.

Les mer om undersøkelsen:
http://forbrukerportalen.no/frtest/kommunetest_hosten_2011

Forrige artikkel:Eiksetraområdet bestNeste artikkel:Fortsatt utrygg søndagsparkering på Heggtoppen
Flere artikler

2023 Sylling Hardcode